Vásárlási tudnivalók

0. Számlázás:

Minden rendeléshez küldünk számlát. 2023 január 1. óta elektronikus számlát küldünk ki a szamlazz.hu rendszeréből, hogy kevesebb fát kelljen kivágni. A csomagok összekészítése a számla alapján készül el (így ellenőrizzük, hogy ne tévedjünk és a megfelelő kulcs típus és mennyiség kerüljön a csomagba, mi is hibázhatunk). Az elektronikus számla miatt, nyomtatott számlát nem fog a csomagban találni, azt a rendeléskor megadott e-mail címére küldjük ki. Ha a szamlazz.hu-ból nem kapott számlát két lehetősége van: megnézi a spam/levélszemét mappát, hogy nem került-e oda a levél, vagy ír nekünk az elérhetőségeinken (ezt a Kapcsolat menüpont alatt találhatja meg) és természetesen manuálisan elküldjük Önnek.

1. Ügyfélszolgálat:

Címünk: Mind-Info Kft. 1071 Budapest Városligeti fasor 47-49 (Resonator irodaház)
Adószám: 14117006-2-42
Ügyfélszolgálat e-mail: yubikey@mindinfo.hu (08:00-18:00 között online elérhetőek vagyunk és gyorsan válaszolunk, tegyen próbára minket)!
Ügyfélszolgálat telefonszám: +36203888566 (08:00-17:00 között), ha éppen beszélünk és látjuk kerestük természetesen visszahívjuk!
Nyitvatartás: az irodaház nyitva hétköznapokon 08:00-18:00 között (főleg személyes átvétel miatt fontos, erről bővebben a szállításnál)

Cégünk 2013 április óta hivatalos viszonteladója a Yubikey kulcsoknak.

Ezt itt ellenőrizheti, kérjük adja meg, hogy “Hungary” és szűrje le a listát.

2. Kiszállítás és szállítási költségek:

A hétköznap beérkezett rendeléseket legkésőbb 24 órán belül (hétfőtől-péntekig) összekészítjük és átadjuk a kiválasztott szállítási módnak megfelelően a megfelelő szállítónak:

1. opció: Foxpost automatába történő szállítás, szállítási idő: a tapasztalataink alapján általában 2-3 munkanap szokott lenni az automata foglaltságtól
függően, sajnos ez nem rajtunk múlik. A Foxpost is, ahogy minden szállító az automatába érkezés után értesíti a vásárlót (e-mailben, az automata nyitókódot SMS-ben küldi), hogy a csomag átvehető.

Fontos: A csomagokat egy közeli automatában helyezzük el, ahonnan másnap reggel veszik ki a csomagot, ekkor a futár “elvileg” lehúzza a csomag vonalkódját majd a raktárba szállítja. A raktárban szintén leolvassák a vonalkódot, ilyenkor kapunk státusz frissítést. Jellemzően 2-3 nap amíg a kiválasztott automatába kerül a csomag. Ha az automata telített/teljesen tele van akkor ez plusz napokat jelent (1-3 nap). Érdemes itt megnézni az automatát, mennyire telített: https://foxpost.hu/csomagautomatak

A szállítás díja:

– 60000 ft alatt 1270 Ft.

– 60000 Ft felett ingyenes

Ha nem tartózkodik otthon és szeretné az átvételt kényelmesen a szabadidejének megfelelően intézni kérje a szállítást Foxpost automatába.

2. opció: GLS Futárszolgálat: a szállítási idő jellemzően 1-2 munkanap. A GLS csomagokat a futárnak adjuk le, majd aztán a GLS házhoz viszi azt. Lehetőség van GLS csomagpontra/automatába történő szállításra is, az 5. opcióban olvashat erről. A GLS szállításnál utánvét is lehetséges.

A szállítás díja:

– 30000 Ft-ig: 1397 Ft.
– 30001 Ft -50000 Ft között: 1270 Ft.
– 50000 Ft felett: ingyenes a kiszállítás

3. opció: PickPackPont csomagpontra szállítás (jelenleg nem elérhető szállítási mód):

Ha nem tartózkodik otthon és szeretné az átvételt kényelmesen a szabadidejének megfelelően intézni kérje a szállítást PickPackPont csomagpontra.
A PickPackPont csomagpontra történő szállítás jellemzően 2 munkanap. A PickPackPont e-mail és/vagy SMS értesítés küld a vásárlónak.

A szállítás díja: 1270 Ft

4. opció: Packeta csomagpont (régen Csomagküldő néven futott)

A Packeta átvevő helyek is országosan megtalálhatóak, jellemzően 1-2 munkanapon belül az átvevő helyre érkezik a rendelés. A Packeta az átvételről e-mail és
sms értesítést küld.

A szállítás díja:

– 30000 ft-ig: 1524 Ft.

– 30000 Ft felett: ingyenes

5. opció: GLS Csomagpontra/Automatába  történő szállítás

A szállítási idő: a tapasztalataink alapján általában 1-2 munkanap szokott lenni az automata foglaltságtól függően, sajnos ez nem rajtunk múlik. A GLS is, ahogy minden szállító az automatába érkezés után értesíti a vásárlót (e-mailben, az automata nyitókódot SMS-ben küldi), hogy a csomag átvehető. A GLS szállításnál utánvét is lehetséges.

A szállítás díja:

– 30000 Ft-ig: 1270 Ft.
– 30001 Ft -50000 Ft között: 1016 Ft.
– 50000 Ft felett: ingyenes a kiszállítás

6. opció: MPL házhozszállítás

Mivel az MPL nem veszi fel háznál a csomagjainkat ezért a feladások lassabban jutnak el a vevőkhöz, jellemzően 3-5 munkanap, ha fontos a gyors szállítás sok egyéb szállítási opcióból választhat.

A szállítás díja: 1905 Ft

3. Fizetési módok:

1. opció: SimplePay bankkártyás fizetés

A biztonságos fizetésről a SimplePay oldalán olvashat:  https://simplepay.hu/vasarloknak/

A megrendelés kiegyenlítése után a rendszerünk automatikusan a rendelést kiegyenlített státuszra állítja és erről a megrendelőt értesíti.

2. opció: Átutalás

A vásárlás összegét kiegyenlítheti banki átutalással is.

Utaláshoz szükséges adatok:

Mind-Info Kft.
Bankszámla vezető: OTP Bank Nyrt.
Bankszámla számunk: 11705998-21312753

A megjegyzés rovatba írja be a rendelés számát. Köszönjük!

3. opció: Barion bankkártyás fizetés

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

4. opció: virtuális ajándékkártya felhasználása

Az ajándékkártyával kapcsolatos információk, amelyeket a vásárló a vásárlás befejezésekor tudomásul vesz és elfogad:

  • A megvásárolt ajándékkártyák nem válthatók vissza. Természetesen termék vásárláskor felhasznált ajándékkártyákat elállás esetében újraaktiváljuk és újra felhasználhatóak lesznek.
  • A megvásárolt ajándékkártyák a vásárlástól 1 évig válthatóak be. A nem beváltott kártyák összegei elvesznek.
  • A megvásárolt ajándékkártyákról természetesen számlát állítunk ki, a névérték tartalmazza az ÁFA-t.
  • Az ajándékkártya megvásárlásakor (online bankkártyás esetben a rendszer automatikusan azonnal, átutalás esetében a banki kiegyenlítés után manuálisan) levelet küldünk ki a megajándékozottnak az ajándékkártya kódjával.
  • Az ajándékkártya beváltásakor a teljes névértéket levonjuk a vásárlás összegéből.

5. opció: utánvét

Adott szállítási opcióknál (GLS szállítás és átvételi pontok, automaták, Foxpost automaták, Packeta átvételi pontok, automaták) vehető igénybe, utánvét díja: 500 Ft.

4. Elállás és visszatérítés:

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet (a továbbiakban: Kormányrendelet) alapján az Ügyfelet (Felhasználó/ Vásárló) (ha fogyasztónak minősül) elállási jog (a termék visszaküldésének joga, egyfajta visszaküldési garancia) illeti meg az interneten történő vásárlás esetén, és ezt a jogot néhány kivételtől eltekintve minden esetben gyakorolhatja.

Fogyasztó: a Ptk. alapján a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy, (így jelen esetben minden olyan természetes személy/magánszemély Ügyfél, aki nem egy vállalkozás részére vásárolja meg az adott, általa kiválasztott terméket)

Vállalkozás: a Ptk. alapján a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy (jelen esetben az Kereskedő/Eladó).

Mi az az elállási jog?

Az elállási jog azt jelenti, hogy internetes vásárlás esetén – azaz interneten (távollevők között) megkötött szerződés esetén jogszabályi felhatalmazás (lásd: Kormányrendelet, fentebb) alapján az Ügyfél/Fogyasztó egyoldalúan, indokolás nélkül visszaléphet és a az általa vásárolt termék visszaküldése esetén az eladótól kérheti az általa fizetett összeg (így a termék vételára és a – amennyiben azt ő fizette –a szállítási költség) visszatérítését. Az elállási jog kompenzálja azt, hogy a vásárlás előtt az Ügyfélnek/Fogyasztónak nem volt lehetősége a termék megvizsgálására, kipróbálására illetve üzembe helyezésére.

Az elállási jog gyakorlásának feltételei, részletszabályai, visszatérítés menete:

1. Az elállási jog: egy termék megrendelése esetén a termék átvételétől, több terméknek egy (meg)rendelésben történő megrendelése esetén (amennyiben azok kiszállítása nem egyszerre történik) az utoljára átvett termék átvételétől, több tételből/darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott/átvett tételnek vagy darabnak az átvételétől számított 14 naptári napon belül gyakorolható. Az Ügyfélnek/Fogyasztónak nem szükséges indokolnia az elállás okát.

2. Az elállási jogát az Ügyfél/Fogyasztó a szerződés megkötésének napja (azaz a termék megrendelésének visszaigazolása) és a termék megérkezésének/átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja. Ebbe a határidőbe (14 naptári nap) a termék átvételének napja nem számít bele.

Az Ügyfél/Fogyasztó elállási jogát a Kormányrendeletben található nyilatkozat-minta felhasználásával vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja. Eladó/kereskedő számára jelen esetben tökéletesen megfelelő, hogyha a Felhasználó/Vásárló e-mailben jelzi az elállásának szándékát, az egyértelműség miatt a kapott számla sorszáma/rendelés sorszáma/Név, rendelés dátuma, amivel számunkra is beazonosítható a rendelés. A termék visszaküldése előtt kérjük várja meg a visszaigazolásunkat. Mivel ügyfélszolgálatunk a munkanap jelentős részében online, ez nagyon rövid időn belül meg is történik.

3. A termék visszaküldése: amennyiben az Ügyfél/Fogyasztó jelezte az Eladó felé elállási szándékát és Eladótól a visszaigazolást megkapta, a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 naptári napon belül vissza kell küldenie az alábbi címre: Mind-Info Kft. 1071 Budapest Városligeti fasor 47-49. A visszaküldésre javasoljuk a futárszolgálatokat, mivel ott tapasztalataink alapján nincs csomagvesztés, nyomon követhető a csomag útvonala.

4. Az Ügyfél/Fogyasztó által viselt költségek: a termék visszaküldésének költségét az Ügyfél/Fogyasztó viseli.

5. Az Ügyfél/Fogyasztó felel a termék jellegének/tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot (azaz a termék rendeltetésszerű használatra alkalmasságának megállapításához szükséges használatot) meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért, amelyet a Kereskedő/Eladó részére köteles megtéríteni.

6. A Kereskedő/Eladó által viselt költségek: ha az Ügyfél/Fogyasztó eláll a szerződéstől, a Kereskedő haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 naptári napon belül köteles visszatéríteni az Ügyfél/Fogyasztó részére a termék vételárát és a szállítási költséget (amennyiben azt az Ügyfél fizette) az Ügyfél/Fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon, kivéve, ha az Ügyfél kifejezetten beleegyezett abba, hogy a Kereskedő más fizetési módot alkalmazzon. Ha azonban az Ügyfél/Fogyasztó a Kereskedő által ajánlott legkevésbé költséges fuvarozási módtól (posta/futárszolgálat/stb.) eltérő fuvarozási módon választott, a Kereskedő nem köteles megfizetni az ebből eredő többletköltséget (azaz a legkevésbé költséges és az Ügyfél által választott fuvarozási mód közötti különbözetet.) A Kereskedő mindaddig visszatarthatja az Ügyfélnek fizetendő összeget (termék vételára +szállítási költség), amíg a terméket az Ügyfél vissza nem küldte/szolgáltatta vagy annak elküldését kétséget kizáróan nem igazolta.

Bármilyen rendeléssel kapcsolatos kérdés esetén keressen minket a “Kapcsolat” fül alatt megadott e-mail címen.

5. Vásárlás menete:

A https://yubikey.co.hu/shop oldalon található termékek készleten vannak. A rendeléskor a rendszer maximálisan annyi terméket enged a kosárba rakni, amennyit az aktuális készletnél mi beállítunk. Mivel négy országba szállítunk a készlet megoszlik, tehát ha nagyobb mennyiséget rendelne érdeklődjön az Ügyfélszolgálatnál, mivel komoly készletünk van raktáron.

1. terméklista: A terméklistában a vásárló elolvashatja a termékek adatlapját, a kiválasztott terméke(ke)t berakhatja a kosárba, a kosár tartalmát bármikor módosíthatja, törölheti a rendelés befejezéséig.
2. kosár: A kosár megtekintésekor első lépésként kiválasztható a szállítási mód. Ebben az esetben a rendszer a rendelési összeg és a kiválasztott szállítási mód függvényében egy szállítási díjat is kalkulál. Itt még nem kell címet megadni, vagy átvételi pontot választani. A szállítási mód természetesen bármikor módosítható a rendelés befejezése előtt.
3. pénztár: itt kell megadnunk a számlázási adatainkat, valamint a szállítási módnak megfelelően itt kell megadni a kiszállítási címet (GLS, MPL házhozszállítás), vagy térképes keresőt adunk (pl. Foxpost automata , Packeta átvételi hely, PickPackPont csomagpont esetében). Ha ezeket megadtuk kiválaszthatjuk a fizetési módot (lásd fent), ahonnan SimplePay esetében a SimplePay fizetési felületére, vagy Paypal esetében a Paypal felületére kerülünk. Átutalásos fizetésnél a felületen látható a bankszámlaszámunk, ez egyébként a rendelés utáni visszaigazoló e-mail is megtalálható lesz.
A pénztár oldalon a “Megrendelés elküldésre” gomb megnyomásával fejezhetjük be. A rendszer online fizetés esetében itt dob át minket az előbb említett SimplePay, vagy PayPal felületre.

A vásárló tudomásul veszi, hogy a megrendelés befejezése után fizetési kötelezettsége van!

Felhívjuk a figyelmét arra is, hogy a megrendelések leadásáról a rendszer minden esetben automatikusan küld egy elektronikus visszaigazolást, amelyben értesíti a megrendelőt a megrendelése megérkezéséről, és amelyben összefoglalja a megrendelés tárgyát, valamint megjelöli a megrendelés azonosítószámát. Ez az ún. automatikus visszaigazolás kizárólag arra szolgál, hogy a fogyasztót tájékoztassa a megrendelése megérkezéséről.

6. Adatvédelmi nyilatkozat (GDPR), adatkezelés:

Egy erről szóló külön dokumentumot az alábbi linken talál itt.

7. Garancia:

A gyártó által vállalt: 1 év

Fontos megjegyezni, hogy a termék annyira ellenáll a fizikai behatásnak és így a meghibásodásnak, hogy kb. 1000 darab kulcsból ha egy hibás és az a hiba a kezdeti használat során gyorsan ki is derül. Természetesen a műanyag hőre lágyul, de az nem garanciális kérdés. Mosógépben mostuk már ki, sőt autóval is hajtottunk rá kulcsra, gond nélkül működött.